Налаштування облікового запису реклами Google Ads

 

Одноразове налаштування Google Ads  (в минулому AdWords)  включає:

  • Визначення цілей рекламної кампанії в Google Ads
  • Підбір ключових слів (пошукових запитів) та прорахунок бюджету майбутньої Рекламної Кампанії.
  • Налаштування рекламних кампаній (вибір та налаштування мереж, типів пристроїв, позицій, ставок та бюджетів, методу показу оголошень).
  • Організація структури облікового запису Ads (розбиття ключових слів на семантичні групи та їх розподіл за кампаніями та групами оголошень).
  • Складання текстів оголошень.
  • Налаштування розширень об’яв.
  • Зв’язок облікових записів Google Ads та Google Analytics.
  • Увімкнення автоматичної позначки тегами.
  • Налаштування розширень Google Ads

Вартість робіт з первинного налаштування

Google Ads1500 грн
Google Ads + Google Analitics + Google Tag Manager4000 грн 

maxresdefault

Отримати консультацію:
+38 (099) 400-5000
+38 (067) 921-16-16
      

Докладніше по кожному пункту:

1. Визначення цілей рекламної кампанії.

Перше, що необхідно зробити перед запуском рекламних кампаній у Google Ads, – це чітко визначити їх цілі. Або тобто чітко відповісти собі на запитання: «Для чого створюється рекламна кампанія? Яких результатів вона має досягти?» Цілями реклами в Google Ads можуть бути:

  • Підвищення впізнаваності бренду
  • Збільшення обсягу продажу та залучення клієнтів

Докладніше про це читайте у розділі «Цілі рекламної кампанії в Google Ads (AdWords)»

2. Вибір ключових слів.

Ключові слова — одна з найголовніших налаштувань у Google Ads, це слова та фрази, за якими будуть показуватися ваші оголошення у відповідь на пошукові запити користувачів. Для того, щоб розширити його, необхідно скористатися Планувальником ключових слів, який знаходиться в інструментах облікового запису Google Ads.Важливо знати:

  • Ключові слова не повинні повторюватися як у різних групах оголошень, так і в різних кампаніях;
  • В одній групі об’яв рекомендується додавати не більше 10 – 20 ключових слів;
  • У ключових словах краще використовувати фрази, що складаються в основному з 2-3 слів;
  • Важливо на етапі підбору ключових слів також скласти список мінус-слів.

3. Створення облікового запису Google Ads (Google AdWords) та налаштування кампаній.

Перш ніж створити першу рекламну кампанію, необхідно створити обліковий запис Google Ads. Під час створення облікового запису вказуються країна, часовий пояс та валюта в якій поповнюватиметься обліковий запис. Створення кампанії передбачає:

  • Вибір типу кампанії.  Можна вибрати з наступних опцій: Пошукова та медійна мережа, Тільки пошукова мережа, Тільки медійна мережа та Google Покупки (у цій кампанії створюються товарні оголошення з Google Merchant Center).
  • Мережі.  Є дві мережі: 1)  Пошукова мережа , до якої входить сам пошук Google, його партнери, а також деякі служби Google (Малюнки, Карти, Покупки і т.д.). 2)  Контекстно-медійна мережа , яка охоплює мільйони сайтів партнерів google, а також деякі власні проекти google (такі як Gmail, YouTube, Blogger і т.д.). Вибір мережі під час налаштування кампанії залежить від цілей рекламної кампанії.
  • Пристрої.  За промовчанням реклама Google Ads (Adwords) відображатиметься на всіх пристроях (Комп’ютери, Планшетні ПК та Мобільні пристрої з повнофункціональними браузерами). Однак ви зможете встановити ставки для різних типів пристроїв.
  • Розташування.  У цьому налаштуванні задається геотаргетинг рекламної кампанії.
  • Мови.  У цьому налаштуванні встановлюється мова сайтів, на яких відображатиметься реклама.
  • Ставки та бюджет.  Залежно від того, чи хочете ви призначати ставки вручну або автоматизувати процес, платити за кліки або тисячу показів, тут необхідно вибрати відповідний тип призначення ставок. Бюджет повністю залежить від того, скільки ви готові витрачати на рекламну кампанію, у будь-який момент ви можете змінити бюджет кампанії.

У кожному конкретному випадку правильний вибір цих налаштувань також  залежить від цілей та завдань , що ставляться перед рекламною кампанією.

4. Організація ефективної структури облікового запису Google Ads.

Щоб максимально використовувати рекламний потенціал Google Ads, необхідно добре організувати структуру облікового запису. Структура облікового запису  — це розподіл ключових слів та об’яв за групами об’яв залежно від:

  • Тематики товару
  • Види рекламованого товару

Наприклад, усі ключові слова, які стосуються сорочок, необхідно помістити в одну групу оголошень, а до взуття — в іншу. Обліковий запис Google Ads складається з чотирьох основних рівнів:

  • Компанії
  • Групи оголошень
  • Оголошень
  • Ключові слова

Ключові слова та оголошення входять до  групи об’яв , а групи об’яв входять до  кампанії .Усі ключові слова в групі об’яв повинні відноситися до одного товару або бути пов’язаними з однією тематикою. Тексти оголошень в рамках однієї групи оголошень повинні бути релевантними будь-якому ключовому слову з цієї групи оголошень. Компанії можна організовувати виходячи з:

  • Цілей рекламних кампаній
  • Видів рекламованих товарів та послуг
  • Регіону, в якому рекламуються товари та послуги

Наприклад, в обліковому записі можуть бути такі кампанії: “Взуття_Київ” та “Взуття_Харків”. У кожній з цих кампаній можуть бути групи оголошень: “Чоботи”, “Туфлі”, “Чоботи”, “Сандалі” і т.д. У цьому прикладі кампанія організована за двома ознаками: видом товару та регіону.

5. Складання текстів оголошень

У більшості випадків мета оголошення – змусити користувача перейти на ваш сайт. Це можливо, якщо на тлі оголошень конкурентів ваше буде помітнішим і переконливішим. Щоб потенційні клієнти клацали саме за вашим оголошенням необхідно:

  • Використовувати ключові слова в тексті оголошень . Таким чином підвищується релевантність оголошення, що добре впливає на показник якості, що, в свою чергу,  покращує позиції об’яв  та  знижує вартість кліка . Також коли клієнт вводить запит, що відповідає ключовому запиту, то саме слово підсвічується жирним.
  • Вказувати в оголошеннях свої переваги.  Це так зване «заманювання», яким можуть бути безкоштовна або швидка доставка, сезонні знижки, низька вартість тощо.
  • Використовувати заклик до дії  тексту оголошення. Підкажіть, що має зробити клієнт. Наприклад: «Замовляйте зараз», «Купуйте», «Купіть у нас», «Реєструйтеся», «Дізнайтеся» тощо.
  • Скласти кілька текстів об’яв. Додати до групи об’яв не один, а кілька текстів об’яв, які відрізняються один від одного, щоб згодом визначити, які тексти краще працюють.

6. Створення розширень оголошень Google Ads (AdWords)

Розширення для оголошень дозволяють включити в оголошення ще більше інформації про ваші товари та послуги. Вони позитивно впливають на якість оголошення, правильно підготовлені розширення можуть позитивно вплинути на показник якості та як наслідок зменшити вартість кліка. Розширення оголошення також допомагає збільшити CTR, а також збільшує загальну площу оголошення і робить його більш помітним на тлі конкурентів.

  • Розташування
  • Додаткові посилання
  • Зателефонувати
  • Динамічні пошукові оголошення
  • Мобільні додатки
  • Відгуки

7. Зв’язок облікових записів Google Ads та Google Analytics

Дуже важливо відстежувати якість трафіку з контекстної реклами, тому потрібно обов’язково зв’язати обліковий запис Google Ads з обліковим записом Google Ananlytics. Для цього потрібно в Google Ananlytics перейти в розділ “Адміністратор”, далі в стовпці “Акаунт” перейдіть на “Зв’язати з AdWords” і останнє – “+ Додати обліковий запис”. Для того, щоб Google Analytics міг відрізнити трафік з контекстної реклами від пошукового трафіку з органічної видачі необхідно всі посилання з контекстної реклами позначити спеціальними параметрами. Це можна зробити за допомогою UTM-міток або за допомогою «Автоматичної позначки тегами». Для цього в обліковому записі AdWords, у правому верхньому куті необхідно перейти в додаткові налаштування (значок шестерні) та в «Налаштуваннях облікового запису» в пункті «Відстеження. Автоматична позначка «тегами» замість «ні, дякую» поставити «так».

Вартість робіт з первинного налаштування

Google Ads1500 грн
Google Ads + Google Analitics + Google Tag Manager4000 грн 

1 1

Отримати консультацію:
+38 (099) 400-5000
+38 (067) 921-16-16
      

Дякуємо!

Ми з вами зв’яжемося через зручний для вас канал зв’язку!

777